آیپد ایر 11 اینچ M2 35,889,000 تومان54,969,000 تومان
بازگشت به محصولات
مک بوک ایر 13.6 اینچ ۲۰۲۴ (8C-10C)M3 57,999,000 تومان74,699,000 تومان

آیپد ایر 13 اینچ M2

iPad Air 13 inch M2

شناسه محصول: نامعلوم

45,989,000 تومان70,000,000 تومان

آبی
استارلایت
بنفش
خاکستری

امکان تحویل حضوری در شعب اپل لینک

ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصالت کالا

تحویل سریع

شاید دوست داشته باشید

اطلاعات جامع محصول

تعداد هسته‌های CPU

8 Core

تعداد هسته‌های GPU

10 Core

ظرفیت هارد

128 گیگابایت

,

256 گیگابایت

,

512 گیگابایت

ظرفیت رم

8 گیگابایت

اندازه‌ی صفحه نمایش

13-inch

نسخه‌ی وای‌فای

Wi-Fi 6

بلوتوث

نسخه‌ی ۵.۳

توان آداپتور

20 وات

باتری

لیتیوم پلیمری

نوع اتصال شارژر

USB-C

وزن

617 گرم

ابعاد

28.06*21.49*0.61 سانتی متر

محتویات جعبه

آیپد ایر ، آداپتور 20 وات USB-C، کابل USB-C یک متری

رنگ ها

آبی

,

استارلایت

,

بنفش

,

خاکستری

اپل بار دیگر قدرتمند ترین تبلت های هوشمند و میان رده خود را تحت عنوان آیپد های ایر به بازار دیجیتال معرفی نمود. آيپد های ایر عرضه شده در کنفرانس بهار 2024 اپل مجهز به پیشرفته ترین پردازنده ARM یعنی چیپ M2 شده اند این چیپ قدرتمند با سرعت و قدرت عملکردی بالا، تمامی نیازهای گرافیکی و پردازشی حرفه ای ترین کاربران را برآورده می سازد.

این پردازنده بسیار پیشرفته به صورت انحصاری توسط شرکت اپل طراحی و تولید شده است وعلاوه بر داشتن قدرت پردازشی بالا به هیچ عنوان گرمای اضافه تولید نمی کند و نیازی نیست فن خنک کننده روی برد دستگاه قرار گیرد که ویژگی بسیار ایده آلی برای استفاده از این پردازنده هوشمند در ساختار آیپد می باشد. آیپد ایر M2 تا دو برابر قدرت پردازش گرافیکی و نرم افزاری بالاتری نسبت به آيپد ایر نسل پنج مجهز به پردازنده M1 را داشته و بیشتر در سطح آیپد پروهای اپل بایستی این محصول را طبقه بندی کرد

تغییر عمده دیگر در ساختار صفحه نمایش آیپد ایر 2024 رخ داده است، بدین ترتیب که محصول بر خلاف نسل قبلی در دو سایز با صفحه نمایش های 11 و 13 اینچ به بازار عرضه شد و تکنولوژی های به کار رفته در ساختار صفحه نمایش این نسل از آیپد ایر با آخرین تکنولوژی توسعه یافته توسط اپل همگام شده و وضوح، سرعت واکنش پذیری و درخشندگی صفحه نمایش به بهترین نحو در ساختار این محصول گنجانده شده است.

طراحی و تولید این نسل از آیپدهای ایر هماهنگ با تکنولوژی انجام شده که اپل برای نسل 2024 قلم های هوشمند خود (یعنی Apple Pencil Pro) توسعه داده است، بدین معنا که بسیاری از قابلیت های اپل پنسل پرو توسط آیپدهای ایر M2 به صورت کامل قابل پشتیبانی است، نظیر انواع دستورات (که از طریق انگشتان به قلم ارسال می شود) و حالت های عملکردی قلم نسبت به صفحه نمایش که برای این نسل از قلم هوشمند توسعه یافته است، و از این نظر بسیاری از ایده های خلاقانه طراحان و گرافیست ها به آسانی می تواند توسط این نسل از آیپد های ایر در فضای نرم افزاری پیاده سازی شود.

از طرف دیگر امکان اتصال مجیک کیبورد نسل جدید 2024 اپل نیز به این نسل از آیپد های ایر میسر شده است. این نسل از مجیک کیبورد با ترکپد بزرگتر و ساختاری مستحکم تر نسبت به نسل های قبلی مجیک کیبورد به بازار عرضه شده است.

دوربین اصلی و Wide آیپد با سنسور 12 مگاپیکسلی امکان فیلم بردرای با کیفیت 4K را برای کاربر محیا ساخته و در حد و اندازه یک دوربین مناسب برای تبلت ظاهر شده است.

دوربین سلفی Ultar Wide با سنسور 12 مگاپیکسلی که در لبه کناری و طولی آیپد جای گرفته و برای بهره گیری از ویژگی های این دوربین بایستی آیپد در وضعیت Landscape مورد استفاده قرار گیرد. همچنین ویژگی فوق العاده Center Stage نیز در عملکرد نرم افزاری این دوربین گنجانده شده است، ویژگی Center Stage در زمان برقراری تماس تصویری به صورت جمعی قابلیت های خود را نشان می دهد، بدین ترتیب که با استفاده از قابلیت های هوش مصنوعی مجموعه افراد حاضر در تصویر را با تغییر فوکوس به صورت داینامیک در مرکز تصویر قرارمی دهد.

آیپد ایر M2 با چهار ظرفیت 128، 256، 512 گیگ و 1 ترابایت برای هر دو ابعاد 11 و 13 اینچ به بازار عرضه شده است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آیپد ایر 13 اینچ M2”