آیپد نسل 9

Apple iPad 9th

شناسه محصول: نامعلوم

17,500,000 تومان21,500,000 تومان

۲۵۶ گیگ
64 گیگ
اسپیس گری
نقره‌ای

امکان تحویل حضوری در شعب اپل لینک

ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصالت کالا

تحویل سریع

شاید دوست داشته باشید

اطلاعات جامع محصول

ظرفیت حافظه داخلی تست

۲۵۶ گیگ

,

64 گیگ

برند برند محصولاتی - تست

Apple

نسخه‌ی وای‌فای

Wi-Fi 6

رنگ ها

اسپیس گری

,

نقره‌ای

محتویات جعبه

آداپتور 20 وات، کابل USB-C به لایتنینگ، آیپد

آیپد نسل 9 از طراحی مشابه نسل قبلی خود یعنی آیپد نسل 8 پیروی می‌کند و درگاه رابط آن جهت شارژ و اتصال به دستگاه های مختلف از نوع پورت USB-C می باشد.

صفحه نمایش این آیپد 10.2 اینچ از نوع Liquid Retina IPS LCD می باشد. این صفحه نمایش با رزولوشن 1620*2160 پیکسل توانایی نمایش تصاویر با تراکم پیکسلی 264 پیکسل در هر اینچ را دارد. این صفحه نمایش دارای حداکثر روشنایی 500 نیتی است که کار با آیپد را حتی در وضعیت تابش مستقیم نور خورشید به صفحه نمایش نیز آسان می سازد. این صفحه نمایش دارای حداکثر نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی است که باعث می شود هنگام اجرای بازی لگ و باگی در آن دیده نشود. یکی از بهبودهای این نمایشگر نسبت به نسل قبل، اضافه شدن قابلیت True Tone است که با تنظیم دمای رنگی پیکسل های صفحه‌نمایش, از آسیب به چشم کاربر جلوگیری شود.

این تبلت دارای بدنه‌ا‌ی از جنس آلومینیوم با لبه‌هایی گرد است. دکمه‌ی هوم با قابلیت تشخیص اثر انگشت یا Touch ID هم در پایین صفحه نمایش تعبیه شده و دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی هم در حاشیه بالای صفحه نمایش قرار دارد. همچنین روی پنل پشتی این تبلت در قسمت بالا و سمت چپ یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط تصاوری با کیفیت Full HD جای گرفته است. دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی آیپد نیز با دریچه لنز Ultra Wide (و قابلیت پوشش زاویه دید 120 درجه) میدان دید گسترده ای را در اختیار کاربر قرار می دهد. دوربین سلفی توانایی فیلمبرداری 1080p با سرعت 25 تا 60 فریم بر ثانیه را دارد.

آیپد نسل 9، از پردازنده A13 Bionc پشتیبانی می کند این تراشه 6 هسته ای (که با معماری 7 نانومتر طراحی و تولید شده است) از یک پردازنده مرکزی دارای 2 هسته قدرتمند با فرکانس 2.65 گیگاهرتز و 4 هسته کمکی با فرکانس 1.6 گیگاهرتز تشکیل شده است. این پردازنده در کنار یک پردازنده گرافیکی 4 هسته ای و یک پردازنده عصبی 8 هسته ای برای افزایش عملکرد دستگاه در زمینه هوش مصنوعی می باشد.

رابط کاربری آیپد نسل ۹ ، iPadOS است که یک سیستم عامل منعطف و اختصاصی برای آیپد هاس نسل جدید اپل می باشد، این سیستم عامل دارای ویژگی‌های جدید و متنوعی است که بعضی از آنها به شرح زیر است:

Quick Not: این ویژگی به شما اجازه می‌دهد که با لمس کردن قلم اپل به گوشه پایین سمت راست صفحه، یک یادداشت سریع بنویسید و آن را با برنامه‌های دیگر همگام کنید همچنین می‌توانید در یادداشت‌های خود از اطلاعات وب‌سایت‌ها، ایمیل‌ها، تصاویر و غیره استفاده کنید.

Multitasking: این ویژگی به کاربر امکان می‌دهد که دویا چند برنامه را به صورت همزمان و کنار هم در صفحه نمایش ببیند و بین آن‌ها به راحتی جابجا شود هچنین می‌تواند با استفاده از منوی جدید Multitasking، برنامه‌های مورد نظر خود را انتخاب کند و آن‌ها را در حالت Split View یا Slide Over قرار دهد.

Translate: این ویژگی به شما کمک می‌کند که به راحتی زبان‌های مختلف را ترجمه کنید. شما می‌توانید با استفاده از صدای خود، متن یا تصویر، زبان‌هایی مانند انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، ایتالیایی، ژاپنی، چینی و غیره را ترجمه کنید. همچنین می‌توانید از حالت مکالمه برای گفتگو با افرادی که زبان متفاوتی دارند استفاده کنید.

آیپد نسل 9 دارای یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 32.6 وات‌ ساعت است و تا 10 ساعت کارکرد پیوسته مثل وب‌گردی با وای‌فای، تماشای ویدئو یا گوش دادن به موسیقی را ممکن ساخته ولی اگر وبگردی با استفاده از شبکه تلفن همراه صورت گیرد این شارژدهی به 9 ساعت کاهش می یابد. شارژ آیپد نیز از طریق پورت USB-C و اتصال آن به آداپتور های استاندارد 20 وات امکان پذیر شده است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آیپد نسل 9”

محصولات مشابه