آیپد ایر نسل 5

Apple iPad Air 5

شناسه محصول: نامعلوم

30,000,000 تومان300,000,000 تومان

آبی
اسپیس گری
استارلایت
بنفش
صورتی
۲۵۶ گیگ
64 گیگ

امکان تحویل حضوری در شعب اپل لینک

ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصالت کالا

تحویل سریع

شاید دوست داشته باشید

اطلاعات جامع محصول

برند برند محصولاتی - تست

Apple

رنگ ها

آبی

,

اسپیس گری

,

استارلایت

,

بنفش

,

صورتی

ظرفیت حافظه داخلی تست

۲۵۶ گیگ

,

64 گیگ

آیپد ایرنسل 5 با بهره گیری از پردازنده Apple M1 به عملکرد بهتر و سریعتر در اجرای بازی ها و برنامه‌ ها در قالب یک تبلت هوشمند دست یافته است، این چیپ هوشمند در کنار CPU هشت هسته ای، از یک پردازنده گرافیکی 8 هسته‌ای و 16 هسته موتور عصبی (ویژه پردازش هوش مصنوعی) تشکیل شده است.

این آیپد دارای ابعاد178.5*247.6*6.1 میلیمتر است.آیپد ایر 5 دارای صفحه نمایشی با اندازه 10.9اینچ و از نوع Liquid Retina IPS LCD میباشد . این صفحه نمایش با رزولوشن 2360*1640 پیکسل توانایی نمایش 264 پیکسل در هر اینچ را دارد. این صفحه نمایش دارای حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیتی است که باعث میشود ؛ وقتی کاربر در معرض نور مستقیم خورشید هم قرار می گیرد، تصویر و جزئیات را با وضوح کامل ببیند. همچنین این صفحه نمایش رنگ ها را دقیق‌تر و با روشنایی عالی و وضوح خوب نمایش بدهد. این صفحه نمایش دارای حداکثر نرخ نوسازی 60 هرتزی است که باعث میشود هنگام اجرای بازی هیچ نوع لگ یا باگی رخ ندهد.

همچنین این صفحه نمایش از تکنولوژی True Tone برای تنظیم رنگ‌ها بر اساس نور محیطی، تکنولوژی Anti-reflective برای کاهش بازتاب نور و تکنولوژی P3 برای پوشش طیف رنگی گسترده پشتیبانی می‌کند. ناگفته نماند وجود پوشش اولئوفوبیک باعث شده صفحه نمایش دربرابر اثر انگشت مقاومت داشته باشد.

فریم و اسکلت این آیپد از جنس آلومینیوم است ، دو اسپیکر استریو و یک میکروفون در لبه بالایی و دو اسپیکر استریو در لبه پایینی تبلت قرار گرفته که صدایی واضح و فراگیری را به کاربر ارائه می دهد، به علاوه در لبه پایینی هم پورت USB-C دیده می شود که علاوه بر اتصال به شارژر انواع هارد اکسترنال یا فلش مموری را می توانید با استفاده از انواع مبدل و هاب به آیپد متصل کنید و به راحتی فایل های مورد نظر را جابجا کنید، یا می توانید آیپد خود را به مانیتور یا تلویزیون وصل کنید و عکس ها و ویدیو های مورد نظر خود را روی یک صفحه نمایش بزرگتر مشاهده کنید.

پنل پشتی این تبلت هم از جنس آلومینیوم بوده و در قسمت بالا و سمت چپ آن دوربین اصلی قرار گرفته است. دوربین این آیپد 12 مگاپیسکلی از نوع واید است و توانایی فیلمبرداری 4k با سرعت 60 فریم بر ثانیه را دارد.

حاشیه صفحه نمایش این تبلت بسیار کم است و دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی اولتراواید هم در بالای صفحه نمایش این آیپد قرار گرفته است، این لنز دارای زاویه دید 122 درجه است و از توانایی فیلمبرداری 4k با سرعت 60 فریم بر ثانیه برخوردار است. قابلیت لرزشگیر الکترونیکی هم لرزش اضافی دست هنگام فیلمبرداری را حذف می کند.

این تبلت مجهز به سیستم عامل iPadOS بهره میبرد و قابلیت های جدید مانند ویجت‌های صفحه اصلی، کتابخانه برنامه‌ها، پیام‌های پین شده، اپ کلیپ را دارد و با پشتیبانی از برنامه FaceTime امکان برقراری تماس تصویری را نیز برای کاربر ممکن ساخته است.

آیپد ایر نسل 5 با قلم اپل و صفحه کلید اسمارت کیبورد سازگار است. این تبلت همچنین از حس‌گر اثرانگشت در دکمه روشن/خاموش، حس‌گر شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور نور محیطی، قطب‌نما و بارومتر برخوردار است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آیپد ایر نسل 5”

محصولات مشابه